Regulamin Hotelu dla Zwierząt DOG CLUB
Regulamin Hotelu DOG CLUB określa warunki korzystania z hotelu, w tym przyjęcia, pobytu i opuszczenia przez zwierzę naszego ośrodka. Dla wspólnego dobra przebywających tam ludzi i zwierząt właściciel (lub inna osoba przekazująca zwierzę pod opiekę) zobowiązany jest do akceptacji regulaminu, jeśli chce, by jego zwierzę korzystało z atrakcji ośrodka.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Hotel DOG CLUB prowadzony jest przez Fundację PASJA, reprezentowaną przez Marzenę Aleksandrowicz z siedzibą w Bedoniu Przykościelnym przy ul. Głównej 63. Podstawą prawną działania Hotelu jest wpis do KRS0000516563.
- Hotel przyjmuje pod opiekę psy, koty, gryzonie oraz inne zwierzęta domowe.
- Hotel funkcjonuje przez cały rok kalendarzowy z wyjątkiem przerw na urlop. Przyjęcie zwierzęcia do hotelu następuje po podpisaniu przez Powierzającego Umowy oraz wypełnieniu Formularza Zgłoszeniowego.
- Doba hotelowa w Dog Club trwa 24 godziny i liczona jest od momentu przybycia zwierzęcia do hotelu.
- Zwierzęta przyjmujemy i wydajemy w dni robocze w godzinach 8.00 – 20.00, w niedzielę w godzinach 9.00 – 10.00 i 18.00 – 20.00. Istnieje możliwość umówienia się z Hotelem poza tymi godzinami. Wówczas zostaje naliczona dodatkowa opłata.
- Informacji o Waszych pupilach udzielamy w dni powszednie, w godzinach 11:00 – 15:00.
- W przypadku spóźnienia się na umówioną wizytę nie gwarantujemy przyjęcia, czy wydania pupila z Hotelu.
- Osoba powierzająca psa lub kota pod opiekę Hotelu powinna okazać książeczkę zdrowia zwierzęcia lub inny rodzaj zaświadczenia o aktualności szczepień.
- Przed pozostawieniem pupila w hotelu powierzający zobowiązany jest udzielić wszystkich informacji o zwierzęciu, które przekazuje w dokumencie o nazwie „Formularz Zgłoszeniowy DOG CLUB”
- Dog Club ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia, które może zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu innych, a w szczególności bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom. Dog Club może odmówić przyjęcia zwierzęcia z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyn.
- W trosce o zdrowie naszych gości stosuje się zasadę karmienia zwierząt pożywieniem dostarczonym przez właściciela.
- Hotel, w oparciu o informacje uzyskane od właściciela oraz w zależności od upodobań podopiecznych może organizować wspólne zabawy, spacery oraz naukę posłuszeństwa i dobrego wychowania.
- Dog Club zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by każde zwierzę było zdrowe i bezpieczne, Jednak właściciel rozumie i akceptuje fakt, że:
- zwierzęta mogą bawić się na tyle intensywnie, że w trakcie zabaw mogą ulec kontuzjom bądź zranieniom.
- zwierzę pozostawione poza domem może doznawać stresu,
- u niektórych zwierząt silny stres związany z nową sytuacją może przyczynić się do choroby, zejścia zwierzęcia czy też do ucieczki z hotelu.
- Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje taka potrzeba o czym wcześniej zostanie poinformowany w formie mailowej lub telefonicznej. Dodatkowy koszt związany z opieką nad zwierzęciem zostanie ustalony w dniu odbioru zwierzęcia od Fundacji w oparciu o przedłożone rachunki lub dokumenty potwierdzające konieczność poniesienia kosztów.
- Dbamy, aby wszelkie akcesoria dostarczone przez właściciela pozostały w dobrym stanie, niemniej niektóre przedmioty, a w szczególności zabawki, przywiezione ze zwierzęciem mogą ulec zniszczeniu lub zagubieniu.
REZERWACJA POBYTU
- Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc wskazane jest wcześniejsze zarezerwowanie miejsca dla swojego Pupila. Prosimy o dokonywanie rezerwacji z odpowiednim wyprzedzeniem.
- W tym celu właściciel zwierzęcia ustala z hotelem dostępność wybranego terminu oraz wpłaca zadatek.
- W przypadku, gdy wybrany termin jest wolny, dokonujemy na 3 dni robocze tzw. rezerwacji warunkowej. W tym czasie należy wpłacić na konto bankowe 68 1020 3378 0000 0279 1622 lub w kasie zadatek w wysokości 20% całkowitych kosztów pobytu, która uruchomi ostateczną rezerwację miejsca.
- Brak wpłaty w tym terminie oznacza rezygnację z rezerwacji miejsca.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji miejsca w hotelu:
- na co najmniej 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu – zadatek zwracamy w pełnej wysokości,
- od 14 do 29 dnia włącznie przed datą rozpoczęcia pobytu – zwrotowi podlega połowa zadatku,
- do 13 dnia włącznie przed datą rozpoczęcia pobytu – zadatek nie podlega zwrotowi.
Rezerwacja pobytu jest jednoznaczna ze złożeniem przez klienta oświadczenia o akceptację regulaminu oraz cennika (cennik ustalany indywidualnie po rozmowie z właścicielem pupila)
PŁATNOŚĆ
Po dokonaniu rezerwacji i wpłacie zadatku pozostała część jest opłacana w dniu przyjęcia pupila do hotelu. Istnieje możliwość wpłaty pozostałej części przelew lub gotówką.
PRZEDŁUŻENIE POBYTU
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, właściciel powinien zgłosić hotelowi do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin podany w umowie, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Za przedłużenie pobytu zwierzęcia Dog Club pobiera standardowe opłaty, określone w cenniku.
- Opłatę za przedłużenie pobytu, po potwierdzeniu jej wysokości z Dog Club, należy wnieść do 3 dni roboczych po upływie zakontraktowanego wcześniej końca terminu pobytu.
- W przypadku, gdy właściciel osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia w umówionym terminie i:
- nie skontaktuje się z Dog Club w terminie 2 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji,
- będzie zalegał z opłatą za pobyt zwierzęcia i inne zamówione w Dog Club usługi dłużej niż 5 dni
to wystąpienie którejkolwiek z tych okoliczności równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela. Nie odebranie pupila z Hotelu w terminie zawartym w umowie skutkuje wezwaniem właściciela do odbioru zwierzęcia oraz możliwością oddania go do schroniska z uwagi na porzucenie.
Prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1)
SKRÓCENIE POBYTU
- Powierzający może odebrać zwierzę przed upływem ustalonego terminu zakończenia opieki po uprzednim kontakcie z Opiekunem co najmniej na 3 godziny wcześniej przed odbiorem, jednak tylko w godzinach 8:00 – 19:00. Powyższe zapewni sprawne odbycie formalności związanych z wydaniem zwierzęcia. Nieodebranie zwierzęcia do godziny 19:00, wiąże się z doliczeniem kolejnej doby opieki i możliwością odbioru dopiero następnego dnia.
- W przypadku skrócenia terminu pobytu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Powierzający proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich, co umożliwi reakcję.
- Właściciel zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania Dog Club oraz w bazie klientów
- Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił.
- W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.