HOTEL

Rozumiem obawy właścicieli, którzy przed pozostawieniem swojego pieszczocha, chcą wiedzieć, że ich pupile mają najlepszą możliwą opiekę. Wszak one są jak dzieci, które nigdy nie dorastają. Nasz ośrodek prowadzony jest w nieco innej konwencji niż znane nam hotele. Przyjmujemy niewiele zwierząt jednocześnie. Zarówno na psy jak i koty czekają umeblowane pokoje.

DLA PSÓW

Dla psów pobyt w DOG CLUB to czas zabawy, leniuchowania i zdrowej socjalizacji z innymi psami. Nasi goście do dyspozycji mają cały ogród, przystosowany do specjalnie dla nich. Przestronny teren pozwolił na takie zaaranżowanie hotelu, aby psy mogły dobierać się według własnych upodobań. Nic dziwnego, że pobyt u nas traktują jak wspaniałe wakacje spędzone na świeżym powietrzu z super kumplami. Każdego dnia na naszych gości czeka sporo wrażeń. Jeśli tylko pogoda pozwala psiaki brykają swobodnie po ogrodzie, zachowując jednocześnie dostęp do swoich pokojów. Wszystko zależy od pogody i ich indywidualnych upodobań. Usytuowanie hotelu sprawia, że mamy dostęp do pól i łąk znajdujących się tuż za naszą działką. W niedalekiej odległości jest również duży staw, dający wiele frajdy zwłaszcza labradorom.

DLA KOTÓW

Wiemy jak ważne jest zapewnienie kotom komfortu psychicznego zwłaszcza w obcym miejscu, dlatego na każde z naszych gości czeka osobny pokój, gdzie w ciszy i spokoju mogą odpoczywać. Nie stawiamy na ilość. Mamy miejsce dla zaledwie trzech kotów.

Ważne Informacje / Zasady

1REZERWACJA

Zaliczka (20%) gwarantuje rezerwację miejsca w danym terminie. Zaliczka jest bezzwrotna (w przypadku rezygnacji ze strony właściciela). Płatność pozostałej części kwoty następuje w dniu przyjazdu do hotelu.

2JAK PRZYGOTOWAĆ PSA DO POBYTU W HOTELU

-  przyjechać do nas wcześniej. Pupil zaznajomi się z miejscem, a właściciel zapozna z warunkami jakie oferujemy. Psiak wówczas zapamięta miejsce oraz będzie kojarzył, że wróci do domu.
-  przygotować książeczkę  zdrowia - odrobaczyć zwierzę oraz sprawdzić aktualność szczepienia przeciw wściekliźnie
-  jeśli zwierzę jest pod stałą opieką lekarską należy dostarczyć opis leczenia wraz z nr telefonu do weterynarza prowadzącego
-  przygotować wyżywienie (może być gotowane) i smakołyki
-  naszykować wyprawkę tj posłanie, kocyk, ulubioną zabawkę (może być koszulka lub but właściciela
- Zabezpieczyć psa przed kleszczami.

3WYMOGI DOTYCZĄCE SZCZEPIEŃ

Każdy przyjmowany pies powinien być zaszczepiony przeciw  chorobom wirusowym (ważne 1 rok), przeciwko wściekliźnie (ważne 1 rok) oraz odrobaczony nie później niż 3 m-ce przed przyjazdem do  hotelu, chyba że lekarz prowadzący zwierzę zadecyduje inaczej.

4CO ZABRAĆ

Książeczkę zdrowia. Potrzebną ilość karmy – koniecznie podpisaną Wskazany jakiś smakołyk lub kość preparowana
Posłanie, poduszkę, kocyk …. Cokolwiek co ułatwi zwierzakowi adaptację w nowym miejscu.
Ulubioną zabawkę, pluszaka.
Hotel jest wyposażony w legowiska, miski, koce, zabawki itp. Nie trzeba ich zatem przywozić, chyba że uznacie Państwo, iż własna "wyprawka" może wpłynąć na przyspieszenie aklimatyzacji w nowym miejscu.
Prosimy nie przywozić miseczek wykonanych z ceramiki, szkła lub plastiku.

5ŻYWIENIE

Ze względu na alergie pokarmowe i problemy trawienne, które czasami występują podczas zmiany pożywienia, potrzebujemy wszyscy na pokład psy i koty przynieść własne jedzenie. Nie będzie $ 2,00 opłata za karmienia dla każdego zwierzęcia, które nie mają własnej żywności. Ponadto, jeśli zwierzę nie jest jedzenie ich jedzenie i wymaga hamburgera i ryż, żywność w puszkach lub receptę jedzenie dostarczane przez Paradise zwierzęta, będzie $ 2,50 opłata za worek / może. Nie będzie opłat za jakiejkolwiek żywności, w tym żywności przyniosła który wymaga przechowywania w lodówce. Proszę przynieść jedzenie w plastikowym pojemniku z pokrywką lub w plastikowych torebkach Ziploc. Nie zezwalamy na jakiekolwiek szkło, ceramika lub łamliwe elementy mają być przyniósł ze swoim zwierzakiem.

ODWIEDZINY W HOTELU

Proszę przeczytaj nasze zasady, aby wiedzieć kiedy możesz wybrać się na zwiedzanie. Jeśli chcesz odwiedzić, nasz hotel możesz zadzwonić i umówić się na spotkanie.

Zazwyczaj gości przyjmujemy

  • 10:00 - 12:00
  • 18:00-20:00
  • 10:00 - 12:00

Nie przewidujemy odwiedzin w niedziele, na tydzień przed, w trakcie i po wszystkich świętach, w wakacje oraz ferie szkolne!

Jest to szczególnie ważne, gdyż dbamy o spokój i bezpieczeństwo naszych podopiecznych. Wprowadzenie na teren obiektu nieznanych osób oraz psów wiąże się z niepotrzebnym stresem przebywających u nas zwierząt, wywołuje ekscytację a nawet agresję. Dlatego zwiedzających zapraszamy wtedy, kiedy pieski są już po zabawie i przebywają w swoich domkach. Możliwy jest przyjazd do Hotelu w innych godzinach, po uprzednim umówieniu się.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi wymaganiami i cennikiem.

REGULAMIN HOTELU DOG CLUB

Regulamin Hotelu DOG CLUB określa warunki korzystania z hotelu, w tym przyjęcia, pobytu i opuszczenia przez zwierzę naszego ośrodka. Dla wspólnego dobra przebywających tam ludzi i zwierząt właściciel (lub inna osoba przekazująca zwierzę pod opiekę) zobowiązany jest do akceptacji regulaminu, jeśli chce, by jego zwierzę korzystało z atrakcji ośrodka.

POSTANOWIENIA OGÓLNE


Hotel DOG CLUB prowadzony jest przez Fundację PASJA, reprezentowaną przez Marzenę Aleksandrowicz z siedzibą w Bedoniu Przykościelnym przy ul. Głównej 63. Podstawą prawną działania Hotelu jest wpis do KRS0000516563.
Hotel funkcjonuje przez cały rok kalendarzowy z wyjątkiem przerw na urlop.
Doba hotelowa w Dog Club trwa 24 godziny i liczona jest od momentu przybycia zwierzęcia do hotelu. Pobyt, którego długość wykracza poza okrągłą liczbę dób hotelowych, podlega indywidualnemu rozliczaniu.
Hotel przyjmuje pod opiekę psy, koty, gryzonie oraz inne zwierzęta domowe.
Przyjęcie zwierzęcia do hotelu następuje po podpisaniu przez Powierzającego dwóch dokumentów: Umowy oraz Formularza Zgłoszeniowego.
Osoba powierzająca psa lub kota pod opiekę Hotelu powinna okazać książeczkę zdrowia zwierzęcia lub inny rodzaj zaświadczenia o aktualności szczepień.
Przed pozostawieniem pupila w hotelu powierzający zobowiązany jest udzielić wszystkich informacji o zwierzęciu, które przekazuje w dokumencie o nazwie „Formularz Zgłoszeniowy DOG CLUB”
Opłata za pobyt i opiekę pobierana jest z góry.
Dog Club ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia, które może zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu innych, a w szczególności bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom. Dog Club może odmówić przyjęcia zwierzęcia z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyn. Doba Hotelowa liczona jest od momentu zakwaterowania do tej samej godziny dnia następnego.

OGÓLNE ZASADY POBYTU W HOTELU


W trosce o zdrowie naszych gości stosuje się zasadę karmienia zwierząt pożywieniem dostarczonym przez właściciela. Hotel, w oparciu o informacje uzyskane od właściciela oraz w zależności od upodobań podopiecznych może organizować wspólne zabawy, spacery oraz naukę posłuszeństwa i dobrego wychowania.
Dog Club zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by każde zwierzę było zdrowe i bezpieczne, Jednak właściciel rozumie i akceptuje fakt, że: zwierzęta mogą bawić się na tyle intensywnie, że w trakcie zabaw mogą ulec kontuzjom bądź zranieniom. zwierzę pozostawione poza domem może doznawać stresu, w wyniku którego może niszczyć elementy wyposażenia Hotelu i właściciel zobowiązuje się pokryć koszty zniszczeń, spowodowanych przez jego zwierzę, u niektórych zwierząt silny stres związany z nową sytuacją może przyczynić się do choroby, zejścia zwierzęcia czy też do ucieczki z hotelu. Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje taka potrzeba. Dbamy, aby wszelkie akcesoria dostarczone przez właściciela pozostały w dobrym stanie, niemniej niektóre przedmioty, a w szczególności zabawki, przywiezione ze zwierzęciem mogą ulec zniszczeniu lub zagubieniu. Właściciel może odebrać swoje zwierzę przed upływem ustalonego terminu zakończenia pobytu po uprzednim kontakcie telefonicznym z Dog Club. W przypadku skrócenia terminu pobytu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi. REZERWACJA POBYTU Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc wskazane jest wcześniejsze zarezerwowanie miejsca dla swojego Pupila. Prosimy o dokonywanie rezerwacji z odpowiednim wyprzedzeniem. W tym celu właściciel ustala z hotelem dostępność wybranego terminu oraz wpłaca zaliczkę. W przypadku, gdy wybrany termin jest wolny, dokonujemy na 3 dni robocze tzw. rezerwacji warunkowej. W tym czasie należy wpłacić na konto bankowe lub w kasie zaliczkę w wysokości 20% całkowitych kosztów pobytu, która uruchomi ostateczną rezerwację miejsca. Brak wpłaty w tym terminie oznacza rezygnację z rezerwacji miejsca. Zaliczka (20%) gwarantuje rezerwację miejsca w danym terminie. W przypadku rezygnacji z rezerwacji miejsca w hotelu: na co najmniej 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu - zaliczkę zwracamy w pełnej wysokości, od 14 do 29 dnia włącznie przed datą rozpoczęcia pobytu - zwrotowi podlega połowa zaliczki, do 13 dnia włącznie przed datą rozpoczęcia pobytu - zaliczka nie podlega zwrotowi. PRZEDŁUŻENIE POBYTU Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, właściciel powinien zgłosić hotelowi do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin podany w umowie, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. Za przedłużenie pobytu zwierzęcia Dog Club pobiera standardowe opłaty, określone w cenniku. Opłatę za przedłużenie pobytu, po potwierdzeniu jej wysokości z Dog Club, należy wnieść do 3 dni roboczych po upływie zakontraktowanego wcześniej końca terminu pobytu. W przypadku, gdy właściciel osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia z Dog Club w umówionym terminie i: nie skontaktuje się z Dog Club w terminie 2 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji, będzie zalegał z opłatą za pobyt zwierzęcia i inne zamówione w Dog Club usługi, to wystąpienie którejkolwiek z tych okoliczności równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1) W przypadku nie odebrania zwierzęcia w terminie w tym nie powiadomienia hotelu lub nie otrzymaniu zgody hotelu na przedłużenie pobytu zwierzęcia opłata za dobę hotelową wynosi 100zł i będzie naliczana do momentu zbycia zwierzęcia przez hotel. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Powierzający proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich, co umożliwi reakcję. Właściciel zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania Dog Club oraz w bazie klientów Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił. W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.